zapis do EEPROM pri padani napeti

Tomas Mainzer tmgprs@t-email.cz
Pátek Červen 25 14:55:59 CEST 2004

Tak ja s dovolenim tu otazku polozim trochu jinak:
Nic netusici program si zapisuje do eeprom a zlomyslne napeti pri tom zacne
padat pod katalogove hodnoty:-)
Co se do eeprom zapise: nic nebo se muze stat ze se zapise nejaky nesmysl?
(konkretne mi jde o procesor PIC12F s BOD, ale zajima mi to i obecne).
T.M.

----- Original Message -----
From: "Palkovic, Vladimir" <Vladimir.Palkovic@STEAG.sk>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, June 25, 2004 12:12 PM
Subject: RE: zapis do EEPROM pri padani napeti

Já sice používám Atmela 2313 a mám to vyřešeno takhle :

Před usměrňovačem beru přes optočlen impulsy, které přivádím na přerušovací
vstup INT0, ten spouští podprogram, který nuluje čítací registr, který se
každou 1 ms inkrementuje. Když vypadne napájení, přestanou chodit impulsy,
čítací registr není nulován a po nastavitelné době (já mám 50 ms) se spustí
podprogram, který do EEPROM zapíše z RAM co potřebuju a pak se uspí. Než mi
externí BOD zablokuje RESET, stihnu v pohodě zapsat celých 64 byte. Atmel
jede na 10 MHz.

VP