MCU a odruseni VF casti

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červen 25 14:09:25 CEST 2004

No ona ta porada riesila navrh noveho zariadenia. Jedna "enklava"
navrhovala hardware (nezname to slovo pre toho pana), druha zas
popisovala ako by mal vyzerat software (detto). No a na to prisla
zmienovana odpoved...

Zazil som aj testeristu zo starej skoly, ktory chcel novo vyvijane ISDN
funkcie digitalneho telefonu testovat osciloskopom.

miro