zapis do EEPROM pri padani napeti

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Červen 25 13:55:15 CEST 2004

Já to u atmela 89C4059 dělám přes komparátor. Vydělené napětí před
stabilizátorem porovnávám se stabilizovaným. Když na vstupu klesne pod
nastavenou hodnotu, povypínají se výstupy (zhasne LED displej vypnou se
relé) aby to nežralo a v klidu se zapíše do EEPROM. Mám na to minimálně
vteřinu. Potom čekám, jestli přijde reset od podpěťovky.nebo se to
vzpamatuje.

Anděl

----- Original Message -----
From: "Palkovic, Vladimir" <Vladimir.Palkovic@STEAG.sk>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Friday, June 25, 2004 12:12 PM
Subject: RE: zapis do EEPROM pri padani napeti

Já sice používám Atmela 2313 a mám to vyřešeno takhle :

Před usměrňovačem beru přes optočlen impulsy, které přivádím na přerušovací
vstup INT0, ten spouští podprogram, který nuluje čítací registr, který se
každou 1 ms inkrementuje. Když vypadne napájení, přestanou chodit impulsy,
čítací registr není nulován a po nastavitelné době (já mám 50 ms) se spustí
podprogram, který do EEPROM zapíše z RAM co potřebuju a pak se uspí. Než mi
externí BOD zablokuje RESET, stihnu v pohodě zapsat celých 64 byte. Atmel
jede na 10 MHz.

VP