monitor viewsonic 17GS

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Červen 25 11:43:02 CEST 2004

V OSD je jen volba 1V nebo 0,7V --> je to ono? Ted je tam nastavene 0,7V (pri 1V obraz hodne ztmavne a nezkousel jsem jestli pomuze vytahnout jas, ale asi ne...).

Grafickou kartou to neni.

Spis si myslim, ze je to "seslosti vekem" a ze by to chtelo nektrou soucastku vymenit, jen nevim kterou (napada me, ze jedine, co muze starnout jsou elektrolyty).

P.K.