RE: Vzduchotěsné konektory ?

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pátek Červen 25 10:58:49 CEST 2004

Tema me navedlo na otazku napajeni. Co udelaji bezne clanky/akumulatory ve
vakuu? Vydrzi pretlak 100kPa?
Nebo jak to ma byt napajeno?
(jen tak pro zajimavost)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Ales Donda
Sent: Friday, June 25, 2004 9:07 AM
To: [HWnews]
Subject: RE: Vzduchotěsné konektory ?

Teplo ze soucastek se dostava prakticky dvema zpusoby, vyzarovanim (funguje
i ve vakuu) a tepelnou vodivosti media. Za medium povazuji vzduch nebo
pripojovaci vodice (dps). Ve vakuu teda chybi ten vzduch, to je cele.....
Problemy? Pokud to zarizeni dimenzujete podle podminek chlazeni ve vzduchu,
tak problemy trosku budou....
A tedkon nevim, muze mi nekdo vyjmenovat soucastky (elektricke ci
elektronicke) co v zapnutem stavu nevydavaji teplo?
Ja vim, asi ste myslel "vyznamne" teplo.....

Jinak zkuste si otevrit skripta fyziky a nalistujte si tema - Vyzarovani
cerneho telesa. tam se dozvite vic a kdyz do toho trosku zahloubate, tak
zjistite i kolik tepla se vyzari a jak byste to mnel dimenzovat.

S pozdravem
	Ales Donda