Darcek :-)

Wek wek@evona.sk
Pátek Červen 25 10:30:01 CEST 2004

No, meniny som sice mal uz vcera, ale aj tak dakujem.

:-)))))

wek

PS. A mozem si aj pohundrat?
Toto je prave to, co su aj tie appnoty apod. Nadherna teoria, ale tie
vselijake pokrutene hadiky a striesky ma dokazu hned v prvom kole odradit.

Navrhujem Ti, ak chces naozaj zbohatnut a stat sa slavnym :-), napis knizku s
konkretnymi prikladmi a ich konkretnym riesenim.

Mam k tomu taku "priepoviedku :-) ":
Na VS (dnes ELF STU) nam bezpecnost prace v 1. rocniku prednasal Ing.Babusek
(mnohi ho isto poznaju). Strasne rad som chodil na jeho prednasky, lebo mal
spustu historiek typu "... a zhorel tak, ze z neho nasli len cizmy..." alebo
"... lezal vo vani celu noc mrtvy a vrtacka isla...". No a nieco som si vdaka
tomu zapametal aj z toho (inak dost nudneho) predmetu...