Bluetooth moduly ve tride 1

Petr Stetina petr@lab.cz
Pátek Červen 25 10:23:02 CEST 2004

Radim 2 wrote:
> Pokud chci jako vyrobce, aby se muj produkt rozsiril co nejvice,
> tak urcite nebudu utajovat fw modulu. Nebo snad nova obchodni politika ?

Ale to prece nikdo nedela. Podivejte se na stranku
http://www.csrsupport.com/index.php?path=72

V casti 'Device Firmware Upgrade (DFU)' najdete presny popis toho, jak
muzete provest upgrade firmware. Upgrade FW zarizeni, ktera se pripojuji
k PC pres USB, se provadi pomoci modifikovaneho ovladace USB, ktery
najdete o neco nize.

> Tomu nerozumim. Co kdyz ja malej vyvojárík najdu masový odbyt tohoto
> produktu?  Ale bez moznosti modifikovat fw modulu asi tezko.

To si rekneme rovnou: jako 'malej vyvojarik' masovy odbyt tohoto
produktu nenajdete. Masovy odbyt delaji velke firmy. Ty si plati support
a v ramci neho dostavaji od CSR i know-how.

Viz predchozi odstavec.

Petr