MCU a odruseni VF casti

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Pátek Červen 25 09:45:13 CEST 2004

> No a my sme v starej praci zazili "managera", ktory sa na porade
> preslavil vazne myslenym vyrokom:
>
> Ja vam dam hardware! Ja vam da software! ROBIT BUDETE!!

To byl urcite jeste nejaky nomenklaturni kadr.

Ja rad vzpominam na softverare, se kterym jsem kdysi spolupracoval.
Kdyz u zakaznika vzniknul problem a zavolali mne jako pachatele zarizeni,
tak jsem  to vetsinou ostrym zrakem (tenkrat jsem mel ostry zrak a nenosil
jsem bryle) odborne okouknul a prohlasil, ze u mne dobry, chyba je v
software a pokud zavolali toho softverare, tak postupoval podobne, akorat to
svedl na hardware.
Ale pokud jsme se tam sesli oba, tak jsme dali hlavy dohromady a reseni jsme
nasli (pokusd si vzpominam, tak vetsinou to bylo v software:-))))