ochrana pred spamery v teto konfere

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Červen 25 09:16:28 CEST 2004

On Fri, 25 Jun 2004 Martin.Vorel@Alcan.com wrote:

> souvisi to tak ze nemelo byt mozne pro spam roboty nalezt muj email
> pouzity pro napsani zpravy do teto konference...   do ted jsem na muj
> email spam nedostal ...a pak mi prijde spamersky mail primo  se subjektem
> z mailu co jsem napsal do konference. ... predpokladam ze se ted uz spamu
> nezbavim.

No v tom hlaseni se pise ze Vas email byl rozpoznan jako SPAM, takze
predpokladal bych spis scenar :

Vas email do konfery, z konfery odesel nekomu kdo ma instalovan nejaky
SPAM detektor, tam byl oznacen jako SPAM a jeho detektor Vam poslal email
jak postupovat kdyz tu postu chcete protlacit dal. Detektor zrejme
predpoklada ze pripadny SPAMer neuvede svoji korektni email adresu a ze
se tudiz nedozvi jak SPAM protlacit dal.

Ja osobne bych to vyresil tak ze bych si dal dotycny detektor do deny
access aby uz mi ty vyzvy nechodily ;-) Kazdopadne nechapu co by s tim
mohl spravce konfery udelat.