Trochu OT: Fotbal v TV.

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Červen 25 08:53:01 CEST 2004

On Fri, 25 Jun 2004, Kotlaba Jaroslav Ing. wrote:

> Na svem televizoru mohu mimo domaci stanice obcas videt i polske vysilani.
> Vsiml jsem si, ze kdyz nase stanice vysila to same, co ta polska (ted napr.
> prenos z fotbaloveho mistrovstvi), tak obraz z Polska je asi o pul sekundy
> opozden - kdyz napr. nekdo v nasi televizi kopne do micudy a ja hned pote
> prepnu na Polaky, tak ten dotycny si tam kopne jeste jednou.
> Nevite nekdo, proc to je?
> Sice vim, ze elmg signal z polskeho vysilace potrebuje na sve sireni k me
> antene o veco vice casu, ale zase o tolik...

Asi maji po ceste nejaky vetsi buffer ;-) . Teda obraz z tohohle
mistrovstvi je nejaky divny, hadam ze se to prenasi digitalne
komprimovane. Takze kdyz kamera rychle svenkuje pres hriste kde
se pohybuji hraci, tak nekteri se zmeni na barevne fleky, travnik
se pri takovem rychlem prebehu sklada z velkych zelenenych skvrn,
pozadi (divaci) se taky zmeni na smouhy, kde smouha predstavuje
celou skupinu. Az bude digitalni vysilani, tak budou takhle vypadat
vsechny porady ?