monitor viewsonic 17GS

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Červen 25 07:47:59 CEST 2004

mjfox@centrum.cz wrote:
> Mam starsi monitor s drobnou vadou, v obraze jsou trochu "duchy"
> nejvic je to videt napr v Excelu, vedle svisle cerne cary v tabulce
> jsou pak jeste asi dve (hodne svetle sede). Nevite cim by to mohlo
> byt - na kterou soucastku se mam zamerit kdyz ho otevru?

impedancni neprizpusobeni VGA kabelu. Na nekteryh monitorech jsou
prepinace impedance (at uz vzadu ci v OSD), zkontrolujte jestli ma 75(ci
100 ted nevim) ohmu. Taky to muze delat karta (setkal jsem se s jednou
takovou, mame ji jako nouzovku na firme).

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemu*že obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!

Daląí informace o konferenci Hw-list