OT - zmatek v jednotkach

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Čtvrtek Červen 24 21:31:32 CEST 2004

Jo zapomnel jsem napsat, ze to je pouze za teplo. Kazdy ma v byte
karmu nebo bojler. No a topit zacinaji jako posledni v okoli....
Lonsky rok ten nedoplatek (a tim i spotreba) tak velky nebyl. Jenze to
jejich vyuctovani sestava z toho, ze napisou ...cely dum mel spotrebu
880.33 GJ a proto na jeden byt pripada.... Nikde zadny stav pocitadla,
cislo meraku, datum odectu a tak dale.
Tohle se snad taky nesmi ne?

Martin

No malo to zrovna neni, me to vychazi u nas v panelaku na cca 30Gj na byt
(sice 3+kk, ale taky cca 60m2), ale jen na topeni.
1) Zkuste to srovnat s lonskym rokem, jestli je to neopodstatneny narust.
2) Dale existuji nejake limity, pokud jsou prekroceny tak by to byl take duvod
k odmitnuti, z duvodu chybneho mereni.
3) Pokud je to vcetne ohrevu teple vody, tak jsou ty naklady cca 12k na byt
rocne adekvatni  (nas tak berou u huby taky :o(

Danhard