Bluetooth moduly ve tride 1

Radim 2 radim2@infos.cz
Čtvrtek Červen 24 18:33:23 CEST 2004

Tahal jsem nejaka pdf primo y CSR,ale tam jsou jen reklamni cancy a zvasty.
Ale je tam nekde tabulka vyrobcu kteri odebiraji CSR chipy a implementuji a
ty weby je potreba prolezt. Taky ti to nejzajimavejsi mohu namailovat.
Ale jak udelat BT/RS232 tam nenajdes,ale mam tam screenschoty nejakeho sw s nazvem
BlueFlash.exe od CSR ,asi soucast vyvojoveho kitu za xxx$.
Taky jsem nekde videl nejake Blueconfig.exe kde podle screenschotu slo nastavovat profily a chovani
modulu (minimalne jsem tam videl detaily ohledne UARTu).
Stejne mam tuseni nevim proc , ze ten modul pouziva clon X51.
Radim
  ----- Original Message -----
  From: Pirklik
  To: [HWnews]
  Sent: Thursday, June 24, 2004 6:21 PM
  Subject: Re: Bluetooth moduly ve tride 1

  Ta cena je ovlivnena prave tim SW co je uvnitr toho cipu.
  Kde najdu neco o tom modulu CSR? Paja.

  Radim 2 wrote:

    Mam tady na stole Epox dongle a Epox BT Printer modul,
    uvnitr obou je totez.Modul CSR.Dongle ma vyveden port USB za pomoci SW v PC
    tvori neco jako pristupovy bod. BT Printer modul ma USB vyvody na zem a UART je pripojen na
    ATMEL 8252 a ten pres brany vytvari LPT rozhrani.Nasel jsem k nemu i pdf se zapojenim
    nozek. Vsechny tyto moduly jsou stejne maji tato rozhrani:
    PCM IN
    PCM OUT
    USB+
    USB-
    PLNY UART - TTL urovne
    SPI rozhrani
    mozna jeste i jine to pisu z hlavy
    + FLASH MBM29LV800

    Chovani modulu urcuje fw uvnitr flash.
    Otazka zni proc je vyvojove prostredi pro zmenu fw tak utajene a to u vsech vyrobcu modulu.
    Vysvetli me to nekdo ? ze by obchodni taktika ? Obycejny dongle koupis za 600,- .
    BT/RS232 stoji radove 100ky$.
    Radim