Referencna struktura (bolo: Modulovani signalu na PIC (bylo Infra zavora))

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Červen 24 14:06:34 CEST 2004

Ok, diky za vysvetleni a souhlasim.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Thursday, June 24, 2004 1:36 PM
To: [HWnews]
Subject: Referencna struktura (bolo: Modulovani signalu na PIC (bylo Infra
zavora))

je to tak preto, ze tie dve vrstvy naviac znamenaju len minimalne
zvysenie nakladov (4 vrstvova, obojstranne popisana, maskovana doska s
galv. Au stoji do 7eur), co je oproti cene celeho modulu a nakoniec aj
celeho systemu zanedbatelna polozka. Kokretne toto nie je len jednoduchy
PT100 kondicioner, ale univerzalny modul, ktory vie merat teplotu v
rozsahoch 4-20K, 60-200K, 0-100C. Je urceny do prostredia so zvysenou
radiaciou a par metrov od neho budu 400MHz zosilnovace s vykonom 4.8MW.
Ked sa veci spravia raz poriadne, tak o nich uz potom v prevadzke nieje
pocut...
b.

Pavel wrote:

>a tlostka medi miminalne 70um, co? :-)
>
>To mi je jasne, jen me zajimalo proc jsou tomto pripade vedene zvlast.
Pokud