MCU a odruseni VF casti

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Červen 24 13:53:27 CEST 2004

preto o tom ani nikto vela nepise, lebo EMC je najvacsia ryza poslednych
rokov. A ked niekto absolvuje ten drahy EMC kurz, tak zisti, ze to je
viacmenej len sumarizacia zakladnych poznatkov z analogovej techniky a
upozornenie na fyzikalne zakony, ktore su velmi dobre zname ale
konstrukteri na ne radi zabudaju. To je vsetko, pokial ma niekto
inzinierske vzdelanie v oblasti elektronika tak vsetko vie, len to
vacsinou nevie pouzit. Zijeme ale v kapitalizme, takze to ze to niekto
nevie pouzivat je dobra zamienka na to, aby mu to niekto iny za peniaze
ukazal :-)))
balu