OT - zmatek v jednotkach

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Čtvrtek Červen 24 13:35:43 CEST 2004

Dva priklady z praxe :
Druzstvo logicky argumentovalo tim, ze i kdyz se dana bytova jednotka odpoji
od spolecneho vytapeni povede skrze dany byt stoupacka, ktera bude byt
vytapet.
1.  Prvni reseni majitel se s druzstvem domluvil na kompromisu a plati
druzstvu mesicne cca 50 Kc za "vytapeni stoupackou"
2. Druhe reseni, majitel konstatoval, ze ho to nezajima a kdyz se to
druzstvu nelibi tak at odstrani stoupacku z jeho bytu a nebo zajisti jeji
zaizolovani tak aby nerusila interier bytu. Následovalo klasicke vyhrozovani
soudem atd., nacez se situlace ustalila na mrtvem bode, kdy druzstvo
konstatovalo, ze mozne vynosy nejsou adekvatni vynalozene namaze a majitel
bytu nic neplati a stoupacku nic neizoluje.

Jina by byla situlace, kdy by majitel pozadoval odpojeni od vytapeni a
neinstaloval jiny tepelny zdroj zde by bylo namiste argumentovat vytapenim
od sousedu.

Rada na zaver, pokud se nekdo pujdete na druzstvo, spravcovskou firmu
zeptat zda to jde tak necekejte jinou nez zapornou odpovet, proc by si
urednici komplikovali zivot a teplarny pripravovali o tucne zisky. :-))).
Abych nekrivdil, tak vyse uvedene informace cerpam od lidi s bytoveho
druzstva, ktere v tomto ohledu vychazi clenum vstrici a samo uvazuje o
vystavbe vlastni plynove kotelny pro vytapeni celeho sidliste (oni uz to
teplarny vazne cenove prehani).