OT-Zmena operatora pevne linky

Martin Krecmer krecmerhw@adash.cz
Čtvrtek Červen 24 13:26:32 CEST 2004

Takze pokud tomu rozumim:

Mam Telecom program za pausal 500Kc (tak nejak).
Tento pasual + volne minuty k tomu mi zustavaji a
je na me abych si pausal vybral.
Takze pokud je ma prumerna mesicni utrata za telefon
cca 900Kc pak jde o to, kam nasmeruji ty ctyri stovky.
Pokud si necham TELE2 aktivovat (rikaji ze zdarma)
pak mi smerovani hovoru pujde pres TELE2 a jen pokud
si vytocim nejake predcisli pujdu pres Telecom.
Je-li cena za spojeni mezi operatory stejna a TELE2
ma ceny nizsi o jednotky % (nepocital jsem to),
tak pro me bude  uspora tak do 30 Kc/mesic (teoreticky).
Zatim fakt nevim, proc bych to delal.

M. Krecmer