OT - zmatek v jednotkach

Jiri Polasek j.polasek@vpfm.cz
Čtvrtek Červen 24 13:25:57 CEST 2004

Pokud vam to schvali (a ono to jde), stejne budete platit "zakladni "
složku.
Totez by platilo o odpojeni teple vody a vlastnim boileru.
Prevedeni celeho panelaku na "nove" lepsi topeni je slozitejsi, protoze
musite vyhovet zakonu 406/2000 sb. §6-Ucinnost uziti energie a §4-Uzemni
energeticka koncepce.
Ale i tady by se nasly i dalsi platne zakony.
Jiri Polasek