OT - zmatek v jednotkach

Petr Lascak hwsoft@seznam.cz
Čtvrtek Červen 24 13:23:18 CEST 2004

Jiří Krul pise:
> Ani v tom nemate pravdu za predpokladu, ze jste majitelem daneho bytu muzete
> si i jako jediny v panelaku
> poriditit jiny zpusob vytapeni a nevyuzivat dalkove vytapeni. Jsou s tim
> sice nekteré problemy, ale kdyz skutecne chcete tak to jde a ostatni lide v
> dome vam to nemuzou zakazat.

  No ostatni v dome to mouhou blokovat, a povoleni neni nikdy jiste.
  Jako mistopredseda bytoveho druzstva, jsem ze aktivne zapojil do
  vyrizovani, a uz to trva rok a zatim nevim kdy bude konec. (mj se
  k tomu vyjadruje odbor zivotniho prostredi, mestky architekt, a ja
  nevim kdo jeste :( ).
  Dale pokud se chce nekdo odpojit a muze, tak u tepla se spolupodili
  z 30-45%, a TUV je to myslim 10% (zde si nejsem jist) z pomerne
  spotreby.

--
        Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec