OT-Zmena operatora pevne linky

Antonín Atanasovský info@plastovekrabicky.cz
Čtvrtek Červen 24 13:05:35 CEST 2004

Problem je v tom, ze stale platite pausal Telecomu a pak v celkovem rozuctovani slevy zjistite, ze je to uplne jedno jestli volat pres XX nebo pres XY.
Tonda
  ----- Original Message -----
  From: Vladimír Andel
  To: [HWnews]
  Sent: Thursday, June 24, 2004 10:49 AM
  Subject: Re: OT-Zmena operatora pevne linky

  Ja jsem pevnou linku zrusil a ted vidím, ze neco by se hodilo. Tak uvazuju o
  IP telefonu. Pausál 100 a hovory snad levnejsí nez u Telecomu. Tt se taky to
  internetové pripojení porádne vyuzije :-))
  Zatím mám problém v tom, ze aby to chodilo pres pocítac, prý by tam nemohl
  být firewall (nebo ho nejak jinak nastavit?) Takze budu muset koupit
  telefon.
  Andel