OT-Zmena operatora pevne linky

Vladimír Andel vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Červen 24 10:49:49 CEST 2004

Ja jsem pevnou linku zrusil a ted vidím, ze neco by se hodilo. Tak uvazuju o
IP telefonu. Pausál 100 a hovory snad levnejsí nez u Telecomu. Tt se taky to
internetové pripojení porádne vyuzije :-))
Zatím mám problém v tom, ze aby to chodilo pres pocítac, prý by tam nemohl
být firewall (nebo ho nejak jinak nastavit?) Takze budu muset koupit
telefon.
Andel

----- Original Message -----
From: <joe.rypar@centrum.cz>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, June 24, 2004 8:59 AM
Subject: RE: OT-Zmena operatora pevne linky

> 90 Kc od CT lze provolat vytocenim predvolby tusim 1002. Problem je v tom,
ze si clovek musi hlidat kolik toho uz provolal, nebo pouzit nejaky
pristrojek, ktery bude pocitat minuty a pak zahlasi, ze uz je 90 Kc fuc.
> Nema nekdo zkusenosti s ostatnimi operatory? Treba Bohemia telecom,
Tiscali?
> Josef Rypar
>
> ---
> Ja jim rikam jedinou vetu, ktera je hned odrovna, protoze jejich
marketingove strategie na to nejsou stavene. Ta veta zni: Poslete mi Vasi
nabidku mailem na adresu ...., ja si ji prostuduju a dam Vam vedet.

> Je to zcela slusne chovani a pritom je vymalovano. To, ze to mailem neumi
je pouze a jenom jejich problem.