MCU a odruseni VF casti

Tom Mazouch mazouch@ica.cz
Čtvrtek Červen 24 10:11:27 CEST 2004

OK1UGA wrote:

> Právě proto se tam dávají ty kombinace kondů. Ale samotné blokování moc
> nepomůže, protože se to šíří i vzduchem nejen napájením. Proto je potřeba i
> to stínění. To rušení, co jde vzduchem vleze přímo do mezifrekvence a máte
> po žížalkách. Ono to fungovat bude, jen se budete divit, proč to nefunguje
> víc než na 30m a budete se schánět po anténách a zesilovačích výkonu, místo
> abyste se rádiu postarali o to aby mohlo fungovat :-)) .
>
>         Martin.

Ne ze bych se povazoval za odbornika na tuto oblast, ale jeste bych
zminil (uz jsem to tu kdysi psal) vec, ktera se mi velmi osvedcila pri
"pareni" 40MHz RX a AVRka. Myslenku jsem sebral nekde v AN Atmelu a jde
v podstate o to, nepustit po napajeni binec ven z procesoru. Takze LC
clen, ale v napajeni procesoru (co nejbliz k nemu). Vysledek byl dost
vyrazny, na rozdil od predchozich pokusu s:
- filtrovanim napajeni RX
- blokovanim signalovych vystupu z MCU
- stinenim MCU modulu
- janevimcimjeste (zkousel jsem, co se dalo)

  TomM

P.S. Tusim jde o AVR040