Modulovani signalu na PIC (bylo Infra zavora)

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Červen 24 10:19:50 CEST 2004

Wek napsal(a):

> Ja viem ze som tu uz za totalneho spiatocnika, ale v tomto pripade nedokazem
> nesuhlasit.
> Navyse som este nevidel 555 ci 2 tranzistory "zakusnute" roznymi "chlpmi" v
> napajani ci rusenim cez vzduch apod.
> Aj ked na bastlenie je mozno PICko lepsie... Ale na serioznu vec...

Ale ja taky samozrejme souhlasim :-) Navic takova 555 CMOS (abychom byli
trochu modernejsi) a jeji malo citovane zapojeni s vyvody 2+6 paralelne,
o ne na zem casovaci C a casovaci R mezi 2+6 a 3 (vystup), to proste
nema chybu. Kdyz budete uvazovat "cinsky", uz dalsi soucasti
nepotrebujete, ma to minimalni spotrebu, chodi od cca 2V, je to stabilni
a ma stridu 1:1 :-)

I kdyz: nesouhlasim s tim, ze PIC nelze pouzit na seriozni vec, to je
nesmysl. Cele je to proste ale o pristupu - na ten PIC clovek potrebuje
jeste "malickost", totiz mozek myslici ve strojovem kodu nebo lepe v
nejakem vyssim jazyce. No a to jaxi kazdy elektronik nema, zejmena je-li
"starsiho vydani" :-)

Jirka