OT - zmatek v jednotkach

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Červen 24 10:21:14 CEST 2004

Palkovic, Vladimir wrote:
> U nás se sídliště vytápí odpadním teplem z elektrárny, které nás stojí asi
> 2x více než bychom vytápěli rodinný domek plynem. Máme 3+1. Bylo nám řečeno,
> že (bohužel) existuje nějaký zákon, že tam, kde je možnost vytápět dálkově,
> není možné mít lokální zdroj. Přesto se řadová zástavba rodinných domků od
> tohoto zdroje odpojila a každý teď má svůj kotel na plyn. Asi to bylo drahé
> i pro ty bohatší, co nebydlí v paneláku. Dával jsem to jako námět na

ti bohatší když poruší nějaký pitomý zákon, nic se jim nestane. Nám
chudším nezbývá než držet hubu a platit, nebo všecko prodat a emigrovat.
Bohužel, díky statutu demogratické země a toho že nejsme "nepřizpůsobiví
spoluobčané", nemáme v podstatě šanci dostat občanství a usídlit se v
cizí zemi.

> reportáž do TV Polar a bylo jim prý "doporučeno", aby se do toho nemíchali.

To že porušili novinářskou etiku je nezajímá, co?

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!