MCU a odruseni VF casti

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Středa Červen 23 21:51:30 CEST 2004

Právě proto se tam dávají ty kombinace kondů. Ale samotné blokování moc
nepomůže, protože se to šíří i vzduchem nejen napájením. Proto je potřeba i
to stínění. To rušení, co jde vzduchem vleze přímo do mezifrekvence a máte
po žížalkách. Ono to fungovat bude, jen se budete divit, proč to nefunguje
víc než na 30m a budete se schánět po anténách a zesilovačích výkonu, místo
abyste se rádiu postarali o to aby mohlo fungovat :-)) .

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
Subject: Re: MCU a odruseni VF casti

Jinak ty kondy 100n na 433 MHz budou mít možná takovou indukčnost, jako by
tam nebyly. Dával jsem si teď měřit EMC u jednoho zařízení. Jeden 89C4051 na
18 MHz, trochu logiky 4000 na 5V, deska dlouhá 25 cm se spoustou zemnící
plochy a všude kondy 100n. Předpokládal jsem, že vzhledem k rychlosti logiky
z toho nad nějakých 300 MHz nic nepoleze. A jak vypadalo spektrum? Od 500
MHz se to plynule zvedalo až k 1000 MHz. Naštěstí dost hluboko pod
přípustnou mezí :-)), ale skutečně blokovací kondy tam dost přestávají
fungovat. Až jsem se divil.