Jak pridelat lampu?

Ing. Martinek Ales amarti@post.cz
Středa Červen 23 19:08:10 CEST 2004

To mate pravdu. To je ale vnejsi dojem. Tam vtech drevenych baracich
roku vyroby kolem 1980 je elektrika v hroznem stavu. Ta ale neni videt.
A rika se ze co oci nevidi dusi a (penezenku) nepali. Ted tam jedu zase
tak mozna udelam par fotek na ukazku. Jestli se mne bude chtit nebo budu
muset rozebirat podlahu abych se ktomu dostal.
Ty novejsi jou asi lepsi, ale rok vyroby 1980 neni zast tak stary.

Ing. Martinek Ales