Měřící hroty pro SMD - jak měřit SMD

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Červen 23 11:02:50 CEST 2004

Kotlaba Jaroslav Ing. wrote:
> Byl by nakres nebo obrazek (jak se otaci kolik naruby?)?

nejede mi scanner a malovat na pocitaci neumim.

Rozeberte kolik na prvocinitele. Do pruzinky vlozte jeden dil, ale
opacne, tedy vnitrni stranou ven (rovna strana se tedy bude opirat o tu
stocenou pruzinu). Vyfrezovana drazka na rovne strane vetsinou skoro
presne sedi na te stocene pruzine. Ty ohnute packy pruziny zase presne
sedi do vyfrezovaneho vybrani puvodne urceneho pro tu smotanou pruzinu.

No a do toho z druhe strany te stocene pruziny strcte zbyvajici dil opet
hladkou stranou dovnitr. Nyni, kdyz uchopite tento kolik za tu hrbatou
stramu co jinak drzi pradlo, rozeviraji se vam ty uzke konce co se
puvodne drzivavaly v prstech.

A pinzetu mate hotovou. Ani si nedovedete predstavit, kolik popalenych
prstu pri pajeni cehokoli mi usetrila takova drevena pinzeta.

No a cesta k udelani pinzety na mereni SMD uz dlouha neni.

Doufam, ze jsem to napsal pochopitelne.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!