Re: Měřící hroty pro SMD - jak měřit SMD

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Středa Červen 23 10:16:36 CEST 2004

> S těmi špendlíky je to sice pekne, ale staci pouzit merici hroty N-M-HROT v
> ruznych barvach v GM za 18,50, ktere maji velmi ostre spicky a daji se
> nasadit na bananek ... Osobne je doporucuji vyzkouset.

Jo to je pravda. Ovsem ma to tu nevyhodu v tom, ze do toho GMka musi
clovek dojet, oni to museji mit a hlavne museji mit otevreno. Ja jsem
ty hroty potreboval v 11 v noci. Ale je fakt, ze za tu dobu, co se o
tom bavime, bych tam asi uz byl a i zpatky. Ale clovek je od prirody
liny (lenost je matkou pokroku) a setrit se musi at to stoji co to stoji.

Miloslav Kazda