Re: Měřící hroty pro SMD - jak měřit SMD

Josef Madlik madlik@jsp.cz
Středa Červen 23 10:06:53 CEST 2004

S těmi špendlíky je to sice pekne, ale staci pouzit merici hroty N-M-HROT v
ruznych barvach v GM za 18,50, ktere maji velmi ostre spicky a daji se
nasadit na bananek ... Osobne je doporucuji vyzkouset.
Md