Modulovani signalu na PIC (bylo Infra zavora)

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Červen 22 20:56:23 CEST 2004

>Lidi, vy ste magori.

Samozrejme! Ostatne kdo o sobe muze rici, ze je normalni? :-)

>k tomu picu potrebujete stabil (ci DC/DC+stab.)

Ne tak docela, pokud se s VCC vejdeme do 2-5.5V, je to OK. A protoze v zapojeni uz jeden procesor je, bude vhodne napajeni nepochybne k dispozici.

>ktery k 555 nepotrebujete, navic reseni s pouhymi dvema tranzistory
>pracuje v mnohem sirsim rozsahu napajecich napeti nez i ta 555, a to jiz
>od 0,8V.

To je samozrejme otazka pristupu. Jirka Bezstarosti se elektronikou zivi, tak nezli by dal do zapojeni o pet soucastek vic, da tam radsi jednu chytrou. I ty lacine odpory a tranzistory musi nekdo nakoupit, skladovat a vest v evidenci, musi mit svoje misto na plosnaku a musi se na nej osadit. Nekde jsem cetl pribliznou kalkulaci, ze tohle vsechno pridava k cene soucastky asi $0.10.

J. Hanzal