Re: Měřící hroty pro SMD - jak měřit SMD

Miloslav Kazda miloslav.kazda@volny.cz
Středa Červen 23 09:48:20 CEST 2004

Jelikoz clovek nejcastejc potrebuje merit soucastky ktere jsou jeste v
pasu, tak jsem to udelal jednoduse. Vzal jsem dva spendliky, pripajel
k nim 10cm dratu (svete div se, ono se na spendliky da pajet),
zaizoloval smstovackou a na konce dartu jsem dal konce z lamaci listy.
Pak oby spendliky proste zapichnu na vyvody soucastek skrz pas.
Nehrozi mi to, ze vystrelej (i kdyz vystrelej, tak je zase snadno
najdu) a hlavne si je nejdriv vsechny zmerim, popisu a pak muzu v
klidu osazovat.

Miloslav Kazda