Modulovani signalu na PIC (bylo Infra zavora)

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Středa Červen 23 00:17:52 CEST 2004

Vite, ja studoval trosku neco jineho, pracuji rovnez v necem jinem a ani v
mem okoli neni nikdo z tohoto oboru. Pouze mne eletrina pred nekolika malo
mesici zacala docela zajimat, tak se tomu ve volnem case trosku venuji.
Verte, ze se maximalne snazim ke vsemu nalezt odpoved sam, ale nekdy je to
proste dost tezke.
Mrzi mne ze, v teto konferenci jsem spise jen jako konzument, ale snad mne
alespon trochu omluvi to, ze jsem v jinych konferencich z meho oboru (a
nemaji k teto zase tak prilis daleko, treba tam jsou i stejni lide) naopak
docela aktivnim prispevatelem a snazim se maximalne pomoci i takovym
konzumentum jako jsem ja tady.

Jeste jednou dekuji vsem za jejich prispevky, pokusim se je nyni samostatne
zuztikovat.

PS: priznam se, ze tu poznamku o pseudonahodnem kodu, jsem moc nepochopil,
ale asi slo taky o narazku na moji uroven znalosti, ze ?