Modulovani signalu na PIC (bylo Infra zavora)

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Červen 22 20:23:50 CEST 2004

>Mam tam PIC16F628, krystal tam je 4.096MHz nechci to menit, protoze uz v tom
>Pak jsem uvazoval, ze bych to vyresil asi pomoci Timer2, kde jak jsem
>pochopil muzu pomoci registru PR2 nastavit preruseni tech kazdych 31
>instrukci, coz asi u ostatnich timeru nejde. Pletu se v necem nebo poradi mi
>nejaky zkuseny PICar lepsi reseni ?

Je-li volny vystup PWM tj. RB3 (nebo nozik + dratek), nastavte CCP modul na PWM, (CCP1CON = 0X0C), opakovaci periodu na 28 cyklu (PR2=27) a stridu na 14 (CCPR1L = 14) a je vymalovano. A samozrejme musi bezet TMR2 bez preddelice. Snad muze byt strida i mensi nezli 50%, nutno vyzkouset. Hradlovat se muze treba bitem TMR2ON ale radeji nulovanim registru CCPR1L.

Neni potreba zadne preruseni a nezere to vykon procesoru.

J. Hanzal