Infra zavora

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Úterý Červen 22 13:37:34 CEST 2004

Nic sloziteho je tam jenom PIC. Jednim pinem pres tranzistor BC547 spinam
IR-diodu, bazi mam pripojenou pres 2kR na pin, kolektor pres 82R a tu
IR-diodu na +, emitor primo na -. Na druhem pinu je jenom ten fototranzistor
L-53P3BT primo na - (pull-up ma ten PIC). Protoze jsem zacatecnik, tak je
klidne mozne, ze mam chybu i tady, ale vsechno jsem premeroval a vsude jsou
ocekavane hodnoty.