Infra zavora

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Úterý Červen 22 12:24:38 CEST 2004

Muzete mi prosim poradit co by mi mohlo jeste pomoci k dosazeni vetsi
vzdalenosti reflexniho zrcatka od meho infra modulu ? Uz jsem odzkousel
hromadu IR-diod a fototranzistoru, nejvetsi vzdalenosti jsem zatim dosahl
kombinaci teto IR-diody http://www.conrad.cz/DetailPage.asp?DPG=45421 s
fototranzistorem L-53P3BT. Investoval jsem nakonec i do toho docela draheho
reflexniho zrcatka od conradu, coz se oproti normalni odrazce osvedcilo, ale
stale jsem jenom na 2m a potreboval bych alespon 3m. Taky jsem zkousel
kolimacni cocku http://www.conrad.cz/DetailPage.asp?DPG=45413, ale to
dopadlo jeste hur nez bez ni. Posledni co mne napada a dneska jeste
vyzkousim, je ze do te diody poslu 100mA, ted ji davam jenom 50mA, ale
vzhledem k tomu, ze to pojede na baterky, tak bych tu spotrebu potreboval
spise snizit. Poradi nekdo jeste neco jineho ?

Dekuji
Vita Gazda

Online hry! Spousta zabavy s MSN Messenger 6.1
http://www.msn.cz/procmessenger