Jak pridelat lampu?

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 22 11:26:33 CEST 2004

Lidi neblbnete - netvrdim, ze tohle musi zvladnout uplne kazdy a pokud se na
to dotycny neciti a jeho znalosti jsou takove, ze elektrina kope, a ze by se
do toho mel poustet, ale clovek jen trochu zbehly v elektrice snad dokaze
pripojit 2-3 draty barevne rozlisene tam kam ma a pod svetlo pridelat
nejakou nehorlavou podlozku k tomu urcenou.

Pokud se zde prosadi tyhle nalady, ze bez papiru si nesmim doma vymenit ani
zarovku tak skoncime u podobneho zdegenerovani naroda jako se to deje na
zapad od nas.

RadekCX

P.S. Jen pro stouraly ja treba odobne jsem 50tku mel, ale i tak bych si doma
rozvadec nedelal pac mi to bude trvat tak 10x dyl a navic se preci jen tahle
oblast vyviji a clovek to nemuze vsechno sledovat. Ale rozvadec nebo
el.instalace domku a pridelani jednoho svetla je snad trochu rozdil.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of
Martin.Vorel@Alcan.com
Sent: Tuesday, June 22, 2004 10:56 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: Jak pridelat lampu?

Posta mi chodi se zpozdenim, takze urcite nekdo uz odpovedel nejakym
podobnym zpusobem:

Pokud nemate alespon paragraf 6 vyhlasky 50 , tak montaz elektroinstalace
nesmite provadet. Doporucuji vam ,aby jste se obratil na nekoho kdo ma
opravneni toto provadet.
Proc? Protoze domaci elektrobastly zavinily az prilis fatanich nehod...

Martin