EAGLE a LINUX

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červen 22 10:43:21 CEST 2004

jiri@bezstarosti.cz wrote:
> To je fajn ze mne vitas mezi linuxaky - pamatujes SARAH Linux ? Tak ten mne
> konkretne vital jako prvni a pokud si mohu tipnout, tak jsem si na to poprve
> sahnul v roce 96 az 97 :))).
>
> http://www.kit.vslib.cz/~satrapa/docs/iserver/sarah.html

Zacal jsem trosku pozdeji, s RH 5.1 a mym oblibencem se stal RH 5.2cz
(byl nejvychytanejsi). Pak jsem presedlal na Mandrake z nutnosti, neb
jsem musel dat honem stabilni linuxovy server (windozi server se nemel
rad s databazi a byl 10x pomalejsi tudiz se na firemnim metaframe nedalo
delat ;-) na firmu a nic jineho nemelo v te dobe stabilni kernel (mely
problemy s VM - postupem casu uziraly pamet).

No a pak protoze je potreba sladit vyvojove prostredi s produkcnim, mam
ho i na krumpaci.

> Akorat Linux pouzivam jen kdyz se mi to vylozene hodi ci je potreba a tak
> nekdy chvili trva nez si vzpomenu co a jak. Muj denni chleba to neni, ale
> mozna uz se to brzy zlomi :).

Kdyz jsem presel definitivne na linux, tak me to dva tydny vylozene
s*alo a nebyt potreby okamzite provozuschopnosti, vratil bych se do
woken (nova wokna mi s novym HW nejely, nesel tam nakonfigurovat stary
winmodem :o)

No nakonec wokna (taky aby sef nebrblal kvuli nevyuzite OEM licenci)
obcas poustim v emulatoru, treba takovy fotosoup nema na linuxu
ekvivalent (gimp neumi poradne CMYK a uz vubec nema spravu barev).

Dal jsem Mandraka 9.1 dvema BFUckam, mam klid uz pres pul roku (za celou
tu dobu se me ptali jen 2x, jednou prisel s disketou s exacem co dostal
od nejakeho uradu a nevedel jak to spustit).

Pouceni - pokud nemas predchozi dlouhodobou zkusenost s wiry, tak je ti
celkem jedno na cem delas. V tomto ohledu MDK 100% vyhovuje.

Kdybys chtel zajimave sources pro urpmi, tak se ozvi. Je jich sice
vetsina pro MDK9.2, ale jedou i na 9.1 bez problemu. Mam i klubove RPMka
od KDE3.1.3 pro 9.1 (no, musel jsem je do nej trosku presvedcovat, ale
nakonec se podarilo).

Mej se pekne,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!