A co Vase polovicky :-)

Johny da G germanz@halda.cz
Úterý Červen 22 09:24:07 CEST 2004

Daniel Valuch wrote:

> uz ked sme pri tom OT a zenach :-)
>
> <>Lietadlo je tesne pred pádom. Motory nefungujú. Neštastie je
> neodvrátiteľné. Jedna z pasažierok v panike vyskočí zo sedadla a
> zakričí:
> "Ak mám zomrieť, tak sa chcem pri tom cítiť ako skutočná žena!"
> Postŕha zo seba všetko oblečenie a zvolá:
> "Je tu nejaký muž, ktorý by mi dal pocítiť že som stále ženou?"
> Jednen zo spolucestujúcich pohotovo vyskočí zo sedla, strhne si košelu
> a vraví:
> "Vyžehli to!"

Ve tři hodiny v noci se ona potichoučku vkradla do sousední místnosti.

Kladivem rozbila 19-palcový monitor, CD-čka polila lepidlem, case
počítače vyhodila oknem a tiskárnu utopila ve vaně.

Potom se vrátila do ložnice, do teplé postele a přitiskla se s láskou k
boku svého nic netušícího spícího manžela, o kterém byla přesvědčená, že
už teď veškerý volný čas bude věnovat jejich lásce.

Do konce života jí zbývaly ještě čtyři hodiny...