[OT]: ADSL modem

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Červen 22 08:41:13 CEST 2004

> V souvislosti s tím co jsi tady napsal by mne zajímala jedna věc. Dá
> se nějakým způsobem zjistit heslo, přes které se přihlašuju do
> Internet Bankingu České Spořitelny? Tam se přes nějaké "zabezpečené"
> WEbové rozhraní zadává klientské číslo a heslo.

Na tuto otazku je VZDY jedina odpoved. Samozrejme ze da. Vsechny ochrany se daji proborit. Spravne polozena otazka zni: Jak narocne je zjistit dane heslo?
Odpoved zni: Je to velmi narocne, soucasnym pocitacum to bude metodou BFA trvat radove tisice a vice let. Jinymi slovy, pro zlodeje je daleko jednodussi se Vam pri psani hesla koukat na ruce (at uz to udela skrytou kamerou, nejakym cervem v pocitaci nebo Vasi neopatrnosti).

Jakub Serych