[OT]: ADSL modem

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 22 00:26:33 CEST 2004

> Samozrejme nevim jestli zrovna Vy nemate nakoupeno u providera vic IP
> adres, ale klasicka pripojka prideluje 1IP takze pokud chcete pripojit
> vic PC musite delat mapovani. Pokud se ma probehnout spojeni dovnitr
> musi mit NATujici pocitac informaci na jaky port a jakou adresu ma
> paket prelozit. Tuhle informaci ziskava tim ze sleduje otevirana spojeni
> zevnitr nebo ze staticke konfigurace.
>
> Takze kdyz si nekdo spusti ve vnitrni siti www server, tak se na nej
> nelze pripojit zvenku aniz by to sam konfiguroval v NATu. Tim je NAT
> [...]

Dekuji za objasneni, co ze to je vlastne NAT, ale tohle celkem i chapu :-))
Prominte, opravdu nepolemizuji nad funkci NATu :-))))
Jem mi stale neni opravdu jasne tvrzeni, ze NAT je skoro lepsi ochrana nez firewall.

Nezlobte se, ale ochrana, ktera dovoli navazat nekontrolovatelne spojeni
mi je celkem na dve veci .........

Ja chci ale mit pod kontrolou VSE co jde do/z me lokalni site.

S pozdravem
MK