[OT]: ADSL modem

Martin Zaruba swz@volny.cz
Pondělí Červen 21 21:45:36 CEST 2004

Tady prece nejde o moje iluze.
Pokud inicializuje spojeni cokoli v mem pocitaci, router to pusti ven a
stejne tak pusti zpet odpoved. Ale ta otazka neni spravne postavena. Proc by
v mem pocitaci melo byt cokoli co inicializuje nezadouci komunikaci? To uz
je prece pozde. Pokud chcete mit v pocitaci program, ktery stale vyzvida,
zda to ci ono smi komunikovat s tim ci onim, pak to opravdu router nedela.
Ale to muze delat program bezici v kazdem z jednotlivych pocitacu, pokud o
to vlastnik stoji. Jde ale o to, ze router nedovoli zvenku pristup na
jakykoli pocitac, ktery (treba pro stale diry ve W) lze takto napadnout.
Nemyslim si, ze jsem proto napsal reklamni blabol. Snazil jsem se jednoduse
vysvetlit co router umi a co ne.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, June 21, 2004 8:05 PM
Subject: Re: Re[2]: [OT]: ADSL modem

> A v cem si je pletu? Pokud nemate zadny port namapovan do LAN, jsou zvenku
> vsechny pocitace neviditelne. V cem je chyba?

Opravdu Vam nechci brat iluze, ale NAT (router, preklad adres, ci jak to
nazvete) ma ke klasickemu
firewallu asi stejne tak daleko, jako Wokna k RTOS :-))

Co udela NAT v okamziku, pokud inicializuje spojeni coko-li ve Vasem
pocitaci :-)))))

To co jste napsal je pouze firemni reklamni blabol z nejakeho obalu k
modemu.

S pozdravem
MK