EAGLE a LINUX

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Červen 21 14:41:04 CEST 2004

Zdravim.

Pro mnohe asi nenapisu nic noveho, ale neda mi se nepodelit o zkusenost,
protoze uz se zde o tom myslim take psalo.

Do distribuce Linuxu Mandrake 9.1 s KDE jsem nainstaloval posledni
freewarovou verzi EAGLE 4.11. Instaloval jsem to jako uzivatel (ne root) a
jediny problem ktery se vyskytl byl v tom, ze jsem si musel chmodnout jako
root klic, aby se po prvnim spusteni k nemu soft dostal, protoze nemel pro
uzivatele pristupova prava. Pak uz bylo vsechno naprosto v pohode. Nehral
jsem si s tim moc, jen jsem nakreslil schema jednoducheho multivibratoru se
dvemi tranzistory a smatlal desku - jen v rychlosti.

Vsechno bez nejmensiho problemu. BTW, masina na ktere to bezelo je
podtaktovane AMD K6/II na nejakych ubohych snad 366MHz (board rychleji
nechce, je to taky jakysi stary odpad) se 128MB pameti a pracovat se s tim
dalo docela dobre i pres ukrutne pomaly disk - zadne hruzy a desy se proste
nekonaly.

Treba se to info nekomu bude hodit.

--
Jiri Bezstarosti