Displej u iPAQ 3130

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pondělí Červen 21 11:27:09 CEST 2004

> ASC Bohemia - stejně to pošlou do Prahy přímo do HP. www.ascbohemia.cz
> BY: Mr. Death

Diky tip, volal jsem tam, oprava se u HP resi vymenou displeje za $300 - to
je skoro vic, nez kolik to stalo nove :-(. Nasel jsem nejake stesky na
stejnou zavadu na netu, pry to byva zpusobeno mikrotrhlinami v plochem
kabelu, kterym je displej pripojen - je to takovy ten plastovy pasek s
naparenymi vodici. Ma smysl pokusit se to najit ? Jak by se to dalo pripadne
opravit ?

Diky

Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz