detektor prutoku vody

Pavel Glajc pavel.glajc@del.cz
Pondělí Červen 21 10:53:20 CEST 2004

No s tím stíněním bych to neviděl tak žhavý.
Mám tu jeden rozebraný, lépe řečeno rozpůlený a že by tam bylo něco jako stínění mi nepřipadá. Nakonec i s běžným magnetem D15x6 sila nic moc lze kolečko ovladat.
Teda nasucho, když je tam voda nebo voda pod tlakem, tak to nejde.
Já bych začal s tím snímáním náledovně.
Vzal bych jakoukoliv cívku, pokud možno s hodně závity, třeba z nějakého relátka, připojil bych ji na vstup nějakého zesilovače co bude doma po ruce, nejlépe s mikrofonovým vstupem a se zesilovačem na maximum bych točící se vodoměr očuchal.
Kde to bude s reprákama pěkně pumpovat tam bych špulku přilepil leukoplastí a je to.
Pavel Glajc