Re: tlačítko

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Sobota Červen 19 22:52:36 CEST 2004

Z toho by sla odvodit obdobna konstrukce, ale s obema tlacitky v jedne
rovine, coz zjednodusi konstrukci. Nad tlacitky pak udelat paku, upevnenou
na jedne strane, a mezi tlacitky a jeji spodni stranou bud kousky penove
gumy nebo pruzinky.

Takze pak se pri lehkem zmacknuti konce paky stiskne tlacitko bliz k
jejimu upevnenemu konci, a zbytek deformace potrebne k tomu aby paka
zmackla to druhe tlacitko prevezme kousek penove gumy. Nejak takhle:

    ---------------------
                  ^^^^    \
       TT          TT       \
     XXXXXX      XXXXXX       \______

(XXXXXX je pevna cast tlacitka, TT je hmatnik (uvazuji tlacitka typu v
mysi), ^^^^ je penova pryz o vhodne tuhosti)

Dalsi varianta je pouziti dvou koncovych spinacu; jeden z nich s pakou,
druhy bez ni, namontovane za sebe tak, aby paka jednoho presahovala pres
pohyblivou cast druheho. Nejak takhle:

Spinace s pakou maji tendenci po sepnuti umoznit pace jit jeste kousek
dolu. Toho se da vyuzit k sepnuti druheho spinace.