Vrtani malych prumeru

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Sobota Červen 19 00:06:54 CEST 2004

Jupi, rozum zvitezil nad hmotou !!

Ten konektor ma na druhe strane vrubovani na prumeru 3,2 mm,
vrtak je taky 3,2, klestina taky :o)

Vreteno jsem si otocil vodorovne, do nej jsem strcil tycku 3,2mm,
tu jsem sevrel taky do sveraku na supportu, zafixoval polohu
vretene, do sveraku upnul vrtak, do vretene konektor, vystredil
jsem ho, stacilo trochu zapacit, na tom vrubovani to trochu
pracuje, pak uz stacilo prisunout vrtak, doladit pod mikroskopem
souosost, otacky asi jen 8000, protoze tam bylo to vreteno
nejklidnejsi, a mikroposuvem na supportu vyvrtat do hloubky 2mm
(tenka cast vrtaku je asi 5 mm dlouha, tak to muze jeste malinko
pruzit). Posuv asi 0,01mm/s, za 2 minutky je to vyvrtany :o)
Uz mam 4 kousky, a vrtak stale drzi ! (pred tim jsem to vrtal
bezuspesne a 4 vrtaky zlamal :(

Diky za rady, Danhard

--
SPLÁTKY BEZ NAVÝŠENÍ!