Presne mereni vzdalenosti

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Červen 18 21:24:36 CEST 2004

At 21:00 18.6.2004 +0200, Thomas Shaddack wrote:

>Existuje jedna docela potrhla varianta.
>
>Vzit pocitac, dat do nej kartu na vstup videosignalu, pripojit k nemu
>kameru, a napsat jednodussi software na vyhodnocovani obrazu.

;-) To je trochu velkej kanon na vrabce. I kdyz, tohle by se mi hodilo pro
online kontrolu spravnosti osazeni, o tomhle jsem uz uvazoval, koukalo by se
to na DPS, ktery vjedou na ten podavac a kdyz by se kamere ta deska
nelibila, tak by ji to nehodilo na hromadku, ale dopravnik by ji pustil dal,
do prostoru pro neshodne vyrobky k pretrideni (at zije ISO9001 ;-( ). Ale na
napsani softu na rozpoznavani obrazu absolutne nemam :-( Kolega, co se
programovanim zivi rikal, ze by se to snad napsat dalo, ale taky se
netvaril, ze to je trivialni zalezitost na jedno odpoledne :-(

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz