I tohle jde s modrou folii

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Červen 18 12:55:47 CEST 2004

No tedy, Jirko, ted jsi mi nahral na smec... :-)

> ale fotocesta to proste neni a minimalne cinovani by tomu
> take sluselo.

Ne, neni a nikdy jsem to netvrdil. No tak jsou tam malinko krive okraje
motivu, jak se toner ne zcela stejnomerne roztece - NO A CO? Proc
cinovani, kdyz bude minimalne ochranny lak a mozna dokonce cele zalite?

> Takhle je to takove nejake nakorodovane ...

Ani omylem, je to zcela cista Cu predtim zdrsnena tou vlnou. Fotka je ze
scanneru, takze nevylucuju interference a ruzne vady, krome toho je
kvuli konfere pouzity vysoky stupen JPG komprese a ta tomu taky neprida.

> Cele je to "takove rozhazene" a
> misto pohrani si s rozmistenim soucastek a spoju jsou tam draty.

Jo. Puvodni HIO (jehoz je to nahrada) mel tech propojek asi milion. Bylo
nutne pouzit pouze jednostranny tistak a ver mi, ze v ramci casovych
moznosti to neslo optimalizovat lepe. Rozmisteni soucastek neni pro oko
(opet ani omylem), ale kvuli minimalizaci delky urcitych spoju a dale
kvuli izolacnim vzdalenostem (mezi nekterymi spoji je az 120V).

> Pajeni taky
> jako bezolovnatou pajkou

Ano? A proc? Spoje jsou leskle a normalne roztekle, je tam pouze mozna
trochu vic pajky, nez je tzv. "obvykle" - ale to snad nicemu nevadi...

> a ze se vylomi pomerne rychle ty piny, to je asi
> taky jasne.

Ano? A videl jsi tu desku z druhe strany? Mas to jako hadanku :-)

> Ma to proste jednu zasadni chybu - nelibi se to memu oku :).

No jo, s tim tedy tezko neco nadelam. Nicmene je to vec, ktera se zrejme
uz nebude znovu vyrabet a pokud ano, tak maximalne v jednotkach kusu.
Opravdu tedy nezalezi na tom, aby to lahodilo memu a dokonce ani Tvemu
oku :-), podstatna je jen a pouze nejmene 150% funkcnost. Pojal jsem to
ciste jako ukazku toho, co lze udelat s modrou folii ve smyslu spoju.
Neboli tistak rychle, funkcne a ucelne.

> BTW, ty nazloutle fleky na laminatu, to je zbytek tavidla, nebo vysledek
> prehrati laminatu ?

To je "prace chloridu" na druhe strane (deska je 0,8 mm tlusta, ma na
rubu matny povrch a ten flek prosvita) - neda se to nicim jednoduse
odstranit a funkcne to nevadi. Esteticky taky ne, viz vyse.

Jirka