Pajeni bez olova

Landa Martin Martin.Landa@pvt.cz
Pátek Červen 18 07:40:42 CEST 2004

> A navic u inkoustovek ta cena nema s cenou vlastni
> technologie vubec co delat. To je jen a pouze business trik.
> Udelame HW tiskarny za hubicku (vsimnete si, ze vetsina
> inkoustovek stoji kolem 300 - 1000 Kc (od celkove ceny
> tiskarny prece musite odecist cenu naplne, ktera tam
> standardne je dodavana)), a pak se tezce zahojime na blbem
> zakaznikovi, ktery bude chtit do HW za rekneme 300 Kc
> nakupovat cartridge za 1500 Kc. Kdyby to bylo nastaveno

S tim souhlasim, proto jsem si koupil tiskárnu cca za 5000 Kc s delenyn inkoustem a cenou asi 220Kc za original barvu (bez nejakych hardware vychytavek ktere by neumoznily refill). Refill pak stoji take kolem 200Kc na barvu, s tim, ze tam je vzdy tak na dve pouziti. Dalsi moznosti jsou neoriginal inkoustove cartrige treba Crocodile, ktere jsou levnejsi nez original.

> zdrave a inkoustovka by stala o trochu vice nez jehlicka
> ovsem k tomu by potom byl inkoust za cenu odpovidajici
> skutecnym nakladum, verim, ze by barevny tisk na nich byl
> levnejsi nez cernobily na jehlickach.

Co se jehlickove tiskarne neupre je snadny tisk z cehokoli bez ovladace (alespon text) s minimalnim vytizenim procesoru pocitace. Asi nejvetsim konkurentem co do ceny tisku bude laserovka, ktera tiskne levne, rychle (moje inkoustovka dokaze chrlit stranky cisteho textu po 2-3s) a nesrovnatelne kvalitneji.

ML