A co Vase polovicky :-)

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Červen 18 06:48:06 CEST 2004

jednou jsem chtel od pritelkyne koupit " teflonovou pasku " na tesneni
kohoutku.
no a v  domacich potrebach  ji prodali 25m azbestovyho tesneni na kominy cca
100x5mm za asi 270kc, protoze nechtely nacinat novej balik(nastesti).
prej ji to prodala " prodavacka ".
kdyz vezmu pomer cen 10kc za teflonovou izoplepu a 270 za ten azbest cajk,
tak jste dopadnul lepe :-))).
jenze vy tu trubicku mozna nekdy pouzijete, ale ja mam ten azbest i po 6
letech v dilne pod stolem.
tomik.

-----Original Message-----
From: MK [mailto:info@mcu.cz]
Sent: Thursday, June 17, 2004 5:08 PM
To: hw-list@mailman.nethouse.cz
Subject: A co Vase polovicky :-)

Prominte OT, ale prave tu uz deset minut rozdychavam nasledujici perlu ze
zivota:

Ma lepsi polovicka se opet vypravila koupit nasim psickum nejakou
tu hracku do Zverimexu (ja vim, ten uz snad ani neni, ale jak tomu mam
rikat).
Tak jsem ji pozadal o 3 (slovy tri) metry hadicky na vzduch k akvariu.
Trpelive jsem ji vysvetlil na co ze to chci, kdyz akvarium nemame
a presel mlceni poznamky o tom, ze si to mam dojit koupit sam.

Pred chvilkou se vratila a vitezoslavne mi predala 30 (slovy tricet) metru
hadicky a jala se me dotazovat na co ze mi to klubo ale opravdu je
a jak ta pani ve ksefte mela problem to najit, ale jak byla neustupna
a donutila ji rozbalit novy balik a podstive ten kus odmerit.

Fakt jsem nemel na vic, nez slusne podekovat a tise doufat,
ze mi to zitra snad i vymeni :-))))

S pozdravem
MK